Suzuki Ignis

Ikoninen Suzuki Ignis on Suomen katumaasturimarkkinoiden pienin ja edullisin vaihtoehto. Suzuki Ignisin maavara 180mm, korin ylitykset ovat lyhyet ja sen vakiovarusteista löytyy esimerkiksi alamäkihidastin.

Ikoninen Suzuki Ignis on Suomen katumaasturimarkkinoiden pienin ja edullisin vaihtoehto.
porvoo
SUZUKI IGNIS
1,2 DUALJET 4WD GLX 5MT HYBRID
Suzuki Ignis yhdistää näyttävän muotoilun ja käytännöllisyyteen.

Suzuki Ignis yhdistää käytännöllisyyden ja herättävän muotoilun

Suzuki Ignis yhdistää näyttävän muotoilun ja käytännöllisyyteen. Ignis on Suomen markkinoiden pienin katumaasturi, mutta sen korin pieniin ulkomittoihin on silti taiottu suuret sisä- ja tavaratilat. Suzuki Ignisin näyttävä muotoilu on saanut inspiraatiota historiasta. 

Suzuki Ignisin pituus on vain 3,.7 metriä, mutta sen akseliväli on silti 2 435 metriä, sillä pyörät on sijoitettu aivan korin kulmiin. Matkustajilla on mukava oltavat niin etu- kuin takaistuimilla, sillä leveyttä Ignisillä on 1,69 metriä ja korkeutta 1,595 metriä. 

Mukavuutta lisää takaistuimen 165 mm pituussäätö, jolla tiloja voi jakaa tilanteen mukaan matkustajien ja tavaroiden kesken. Tavaratila on tarpeen vaatiessa laajennettavissa yli kuutiometrin kokoiseksi.

Koska Igniksessä istutaan varsin korkealla, on autoon istuutuminen ja sieltä poistuminen tavallista helpompaa. Hyvä ja ryhdikäs ajoasento yhdessä suurten ikkunoiden kanssa parantaa näkyvyyttä ja auton kulmien arvioimista.

Suzuki IGNIS, on katumaasturimarkkinoiden pienin ja edullisin haastaja, jonka saa nyt myös huippuvarusteltuna GLX Hybridinä!

Suzuki Ignis on pieni ja edullinen katumaasturi

Suzuki IGNIS, on katumaasturimarkkinoiden pienin ja edullisin haastaja, jonka saa nyt myös huippuvarusteltuna GLX Hybridinä!

Uudistuneen Suzuki Ignisin perusrakenne noudattaa Suzukin filosofiaa, jossa pyritään parempaan taloudellisuuteen painoa pudottamalla.

Suzuki Igniksessä on käytetty runsaasti suulujuusterästä, jonka ansiosta rakenne on kevyt, mutta samalla jäykkä. Tämä parantaa sekä Suzuki Ignisin ajo-ominaisuuksia, turvallisuutta että mukavuutta. 
Vahva rakenne laskee melutasoa ja varmistaa ettei rakenteissa esiinny ylimääräisiä värinöitä tai ääniä.

Myös Suzuki Igniksen äänieristys on tarkasti harkittu, ja se on rakennettu hiljaiseksi ylimääräistä painoa lisäämättä.

Suzuki Ignisin AllGrip Auto on nelivetojärjestelmä, jonka ansiosta voi keskittyä ajamiseen.

Suzuki Ignis ei tingi mukavuudesta eikä turvallisuudesta

Suzuki Ignisin AllGrip Auto on nelivetojärjestelmä, jonka ansiosta voi keskittyä ajamiseen. AllGrip Auto varmistaa, ettei kuljettaja ole niin altis keli- ja tieolosuhteiden muutoksille.

Viskokytkin auttaa siirtämään voimaa automaattisesti takapyörille, kun järjestelmä havaitsee etupyörien menettävän otteen.

Suzukin loistonestojärjestelmä mahdollistaa sujuvan liikkeelle lähdön myös liukkaalta alustalta. Mäkilähtöavustin helpottaa liikkeelle lähtöä ylämäestä ja alamäkihidastin helpottaa nopeuden hallintaa jyrkässäkin alamäessä.

Suzuki Ignis on uskomattoman helppo ajettava myös ahtailla kaduilla ja parkkihalleissa, sillä sen kääntösäde on vain 4,7 metriä. Reilu 18 senttimetrin maavara mahdollistaa vaivattoman liikkumisen huonokuntoisillakin teillä.

Suzuki Igniksen jousitus on suunniteltu siten, että tien epätasaisuudet vaimenevat ja auto on vakaa ajettava ja tuntuu kevyeltä.