Reklamaatio

Miten toimin jos havaitsen ostamassani autossa virheen?

Kelpaisiko autoilun tueksi mielenrauhaa yllättävien vikojen varalle alle 10 eurolla kuukaudessa?

Tällä lomakkeella voit tehdä meille reklamaation.

Joskus saattaa käydä niin, että virhettä ei ole havaittu etukäteen, jolloin haluamme selvittää asian kunnolla jotta saamme pitää sinut asiakkaana jatkossakin.

Kerro reklamaation syy mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta voimme käsitellä asian nopeammin. Vastaamme yhteydenottoon niin pian kuin mahdollista. Yhteydenottoja käsitellään arkisin (ma-pe). Käsittelemme reklamaatiot ainoastaan kirjallisesti väärinymmärrysten välttämiseksi.

Autotalo Järvi vastaa myydyistä autoista kuluttajasuojalain vaatimalla tavalla, ellei autolle ole hankittu erillistä Järvi-turvaa

 

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella.